2014. augusztus 29., péntek

2013.09.11-2013.09.17.

2013.09.11.

Gábrist korábban fektettük le, mint a nagyokat. Este, mikor benéztem hozzá, megkérdeztem: - Gábris már alszik?
Gábris felpattant, és hangosan rávágta: - Neeem.

A bölcsődébe már nagyon jól beszokott. Reggel a helyére ül, tartja a lábát, hogy vegyük le a cipőjét, felveszi magától a benti szandálját, aztán kezet mos, megtörli a kezét, visszaakasztja a törölközőt a helyére, és megy be a csoportszobába. A gondozónőknek szépen köszön.

Tegnap a játszóházban egy két és fél éves sráccal első látásra összebarátkozott. Megölelték egymást, és nevetgéltek, játszottak együtt. A srác apja mesélte, hogy amíg nem jöttünk, a fia csak ült, nem csinált semmit.

2013.09.13.

Gábris azt mondta vacsora közben, miután ivott: "Nagyon finom volt a tea."

Amikor anyával együtt vártak minket haza az óvodából, mondta Gábris, hogy: "jön Gergő apával."

2013.09.15.
Ez az én formám.. Tegnap szakadó esőben szüreteltünk le 12 mázsa szőlőt, ma meg hétágra süt a nap.

2013.09.16.
(Kata mesélte:)
Lefektettem a gyerekeket, betakartam őket, adtam nekik puszit. Mondtam, hogy "Jó éjszakát!"
Mire Vera: "Jó éjszakát!", Gergő: "Jó éjszakát", Gábris: "Jójeggeelt!" XD

2013.09.17.

Kérték a bölcsődében, hogy Gábrissal beszélgessünk el, mert verekszik.. Ha rászólunk, vagy rászól a gondozónő, azt zokon veszi, sír. (Miután megbeszéltük a dolgot Gábrissal, ez nem fordult elő többet.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése