2013. augusztus 23., péntek

01-11

2013-05-01

      Veráék Pannival papáéknál voltak. Kata este ment értük Gábrissal. Gábris megtanult babot ültetni. Beszúrta az ujját a puha földbe, és beledobta a babot, ahogy papától látta.


2013-05-03 Egy átlagos vizsganap

      Hajnal egy után feküdtem le, addig töltögettem fel a portfóliómat az e-portfolio rendszerbe. 3:20-ra volt húzva ébresztő órám, hogy menjek Egerbe. Beértem... Kerestem a C009-es termet, ahová mennem kellett vizsgázni. Kiderült, hogy ilyen terem nincs, a C008 után a C010-es következik. A főiskola dolgozói bolondnak néztek, és kérdezték, hogy honnan szedtem ezt az információt. Mondtam, hogy a Neptunban ide volt vizsga meghirdetve. Mondták, hogy várjam tanár urat, aztán ha jön majd megmondja, hová kell menni. Nem jött... Később szólt az adminisztrátor hölgy, hogy tanár úr nem tud jönni, mert beteg a gyereke, de mivel egy tucat webprogramozó is jött ma hozzá vizsgára, felajánlotta, hogy déltől elmehetünk a lakására... Az nekem nem volt éppen jó... összesen hárman jelentkeztünk mára az informatikatanárok közül vizsgázni ehhez a tanárhoz. A másik sráccal tudtam beszélni, de a harmadik hölgy épp zh-t írt R tanár úrnál, akihez pénteken fogok vizsgára menni. Én bepofátlankodtam R tanár úrhoz a vizsgára, hogy szóljak az évfolyamtársnőmnek, hogy K tanár úr lakásán vizsgázunk. Szerintem R tanár úrnál nem ötösről fogok indulni... főleg, hogy részben rajtam kívül álló okok miatt legutóbb egy órát késtem az előadásáról, előző félévben pedig csak a gyakorlata felén tudtam részt venni (két gyakorlatom volt egyszerre, mindkettő kötelező, ezért mindkettő felére mentem be). Az évfolyamtársnőm ráadásul valahol megsérült, és alig tudott járni... ezért megvártuk, és K. Gábor évfolyamtársunk, aki harmadikként jött ma vizsgázni K tanár úrhoz, elvitt minket vizsgázni autóval. Kettőnknek elfogadta a korábbi főiskolai vizsgánkat, a hölgyet pedig 20 percnyi folyamatos felelet után megbuktatta.
      Amúgy matekos hölgy, és hozzám képest észkombájn... No, ezután haza vonattal... Az állomáson felvett Kata (kiderült, hogy a kocsinak csak az aksija merült le, ugyanis reggel nem indult), összeszedtük az iskolában a gyerekeket. Vera már a második sebtapaszt gyűjtötte a héten a suliban, most a térdére. Elrohantunk a zeneiskolába, ott Kata kitett a három gyerekkel, ő meg rohant ballagásra a Mechwartba. A zeneiskolai órák után elvittem a gyerekeket játszóházba, amíg Katára Vártunk, itt Vera megint elesett, de úgy, hogy nem kapott levegőt sem, keservesen bőgött. Negyed hét után jött értünk Kata... hazafelé elaludtam az autóban...


2013-05-07

      Nagyon húzós vizsgám lesz pénteken... és még péntekig kellene szereznem egy gyakorlati jegyet, amiért könyörgünk a tanárnak, hogy adjon feladatot, amire kaphatunk jegyet... és akkor még szombaton vár +2 vizsga, nejem meg osztálykiránduláson van.

2013-05-07 Beiratkozás

      Délelőtt elmentünk Gábrissal beiratkozni a bölcsődébe, szépen köszönt az igazgató néninek (szia).


2013-05-11 Még mindig vizsgák


      Nagyon zűrös volt ez a hét. Többször azt éreztem, hogy az erőm végére értem, és nem bírom tovább... 3 vizsgám volt a héten, és egy gyakorlati jegyet is szereztem. A gyakorlat és az egyik vizsga ötös lett, de pont abból a tárgyból, amire a legtöbbet tanultam, megbuktatott R tanár úr. május 24-én megyek pótvizsgázni, de előtte még lesz egy vizsgám, még szereznem kell egy gyakorlati jegyet. Május 31-én szigorlat, aztán júniusban záróvizsga... feltéve, hogy addig minden vizsgám sikerül... Sajnos a szigorlati bizottságban a két legszigorúbb tanárunk lesz, az egyikük épp az, aki megbuktatott... tudom, hogy furcsán hangzik, de sokszor úgy érzem, hogy a Jóisten segítsége nélkül nem sikerülne... A héten attól is tartottam, hogy nehogy infarktusom legyen az idegességtől, meg az alváshiánytól... sajnos ezt a gyerekek is megérzik. Pénteken aztán még jól meg is alázott tanár úr, amikor megbuktatott, de az talán rám is fér néha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése