2013. augusztus 9., péntek

18-29

2013-04-18

      Egy közeli kollégámat ma temették. Isten nyugosztalja.  


2013-04-19 Szemészet

      Vera nem ment iskolába, bebuszoztam vele és Gábrissal a városba, szemészeti vizsgálatra. Vera alig látott, mert kitágítottuk szemcseppel a pupilláit. Én sem sokat láttam, máskor ő a szemem. A közelgő busz számát például nem tudtuk leolvasni csak amikor egészen közel ért. Talán gondoskodni akart róla a buszsofőr, hogy jól megjegyezzük, mert hazafelé ránk zárta a busz ajtaját. Szerencsére senki sem sérült meg.
      Felmentünk Ida mamához, Gábris „felolvasott” neki egy újságból. Otthon mikor Gábris felébredt a délutáni alvásból, addig bőgött, amíg be nem hallgathatta a kedvenc gyerekdalait.


2013-04-21

      Egerből próbáltam a korábbi vonattal hazaérni Debrecenbe, ezért eljöttem egy gyakorlat végéről, amit a tanár plusz feladattal torolt meg. Így is azt mondom, hogy megérte előbb eljönnöm. 16:30-kor indult a vonatom Debrecenbe, 16:00-kor álltam fel, hogy indulok. Ha a következő vonattal jöttem volna el, akkor fél tíz után értem volna haza, és két napja nem láttam a gyerekeimet, három napja a nejemet. Így még este tudtunk játszani a gyerekekkel. Minden pénzt és fáradtságot megért. Szombat este egy étteremben vacsoráztam. Apósom meghívott tintahalra sörtésztában, egy kis metaxával és fehér borral, és még ott is csak arra tudtam gondolni, hogy Vera lányom milyen élvezettel csócsálná be a tintahalat, ha itt lenne...


2013-04-23 Cukor

      Voltunk a Barossban Gábrissal. Hazafelé az utcán csak úgy megölelt egy nénit, aki annyira meghatódott, hogy adott neki cukrot, bárhogy kértem, hogy ne tegye.


2013-04-24 Gergő születésnapja

      Reggel vittünk be tortát az óvodába autós marcipánnal. Kata sütötte éjszaka. Almás volt, ahogy Gergő kérte. Óvoda után elmentünk a játékboltba. Gergő egy forgó röptethető játékot választott. Találkoztunk mamáékkal, ők is köszöntötték Gergőt... Este elvittük a gyerekeket játszóházba, és egy gyorsétterembe is. Nagyon jól érezték magukat.


2013-04-25 Szemészet és verseny

      Reggel három gyerekkel buszon a szemészetre.  Gergő szeme jó, de Verának írtak fel szemüveget. Bementünk az optikába kereteket nézegetni. Kicsit elhúzódott a keresgélés, így lekéstük a buszt. Mire jött a következő, felhívtak a Svetitsből, hogy Verának be kell menni megírni a hittanversenyt (Csak ő jutott tovább a másodikosok közül). Gyalog indultunk el az iskolához. Gábris végig bírta a gyaloglást, és még a visszautat is a buszmegállóhoz. Veráék tudtak ebédelni a Svetitsben, Gábrisnak főztem chilis babot.
      Délután kettőig nem tudtam tanulni semmit, aztán leraktam Gábrist aludni, én meg elaludtam a könyv felett.

2013-04-28 Beiratkozás

      Délelőtt a beiratkozást intéztük Gábrissal a bölcsődében. Gábris egyből a konyhába ment, úgy nézett a konyhás nénire, hogy kapott egy körözöttes kenyeret, amit fél kézzel egyben betolt a szájába, mintha sosem evett volna. (Előtte reggeliztünk.) Aztán a bölcsi udvarán akart játszani a többi gyerekkel, de nem engedték (nehogy beszokjon), úgyhogy elmentünk a templomi játszótérre, majd a kosárhintás játszótérre, hogy el tudjuk hozni a cipésztől a cipőket. A cipész zárva volt, de ki volt írva, hogy azonnal jön. Játszottunk még egy fél órát a játszótéren... nem jött... Cipő nélkül mentünk haza, bezzeg addigra Gábris cipője is elkopott... elment a délelőtt, ma sem haladtam semmit a tanulással és a beadandókkal.


2013-04-29 Zsúr

      Gergő ma a barátaival is megünnepelte a születésnapját. Csupa lányt hívott el a zsúrra, és kicsit morgott, ha vesztett valamelyik vetélkedőben, de alapvetően élvezte a mai napot is.

      Voltunk Gábrissal sétálni. Nagyon szereti az állatokat. A rigókat hosszan figyelte, a kutyákra mondta, hogy vau-vau.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése