2013. július 26., péntek

16-17

2013-04-16 A vég kezdete

      Gergő összeütközött a zeneoviban egy kislánnyal, akinek eleredt az orra vére... Szerintem nem Gergő volt a hibás. Később a Fórum előtt vártuk Katát szülői értekezletről. Nem volt gond egy darabig, aztán pont mikor Kata megjött, Gábris nekiesett a rácsnak, egy kereszt alakú forradás lett a fején.
      Egy ismerősömnek írtam levelet a vizsgaidőszak kezdetéről. Gondoltam bemásolok belőle egy részletet: „…azon töröm a fejem, hogy már nagyon kellene tanulni a vizsgákra, de ahogy leülök tanulni, eszembe jut, hogy már nagyon kellene csinálnom a portfóliót, ahogy leülök csinálni a portfóliót, eszembe jut, hogy modellekből bármikor kérheti a beadandót a tanár, aztán leülök írni, de nem értek belőle semmit. Eszembe jut, hogy a versenyfeladatokat már nagyon ki kellene dolgoznom... aztán rájövök, hogy hülye vagyok hozzá, de már szétfeszül az agyam, tehát be kell nézni a face-re, hogy kin vezethetem le a feszültséget, és akkor ott az a.... KUTYA, akit szeretgetnek, és nem szívatják szét az agyát, és még le is kell nyelnem, hogy jobb nálam......ááááááááááááááááá”.


2013-04-17


Reggel Gábris ébresztette Verát: "Vera ébresztő!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése