2013. július 23., kedd

07-13

2013-04-07 Napfény

Végre süt a nap! Napsütésben jöttünk haza. Margitka küldött tokányt rostélyos húsból.


2013-04-08 Szemüveg

      Kiderült, hogy Verának szemüvegre van szüksége. Kata vitte a szemészetre. 0,5-ös lencse kell a jobb és 0,9 a bal szemére. Mégiscsak örökölt tőlünk rossz géneket is. Ha az én szememet örökölte, akkor még sokat fog ezzel kínlódni. Szerencsére Vera nem vette a lelkére a dolgot, sőt, izgatottan nézegeti a szemüvegkereteket, hogy melyik áll legjobban neki.


2013-04-10 Gábris okosságai

      Verát javasolták az iskolában emelt énekre. Gábris este levetkőzött magától, minden ruháját a szennyesbe tette, még Gergő pizsamáját is. Szerencsére sejtettem, hol kell keresni. Fürdés előtt hozott egy pelenkát, hogy adjam rá. Valóban szükség is volt cserére, azután ment a kádhoz, jelezve, hogy fürödni szeretne.


2013-04-11 Továbbképzés

      Kata Budapestre utazott továbbképzésre, péntek este jön haza, de én pénteken és szombaton Egerben leszek, ezért Margitka jön a gyerekekre vigyázni, édesapám pedig fuvarozza őket a Svetitsbe és zeneiskolába. Ma Gábrissal elsétáltunk bevásárolni, vettünk pelenkát is. aztán elmentünk együtt Ida mamához, henteshez, buszjegyért. Végre szép idő van.


2013-04-12-13 Egerben

      4:40-kor ébredtem pénteken... ekkor indult épp a vonatom... valahogy nem ébredtem fel az ébresztő órára. A következő vonattal mentem végül, így összesen egy órát késtem az előadásról, épp akkor kopogtam be, amikor mindenki indult szünetre. Ebédre melegítettem Bélának és magamnak pulykát,  vacsorázni pedig Béla meghívott egy étterembe. Tintahalat ettünk sörtésztában. Gábris otthon tett-vett Margitkával, Kata pedig képezte magát Budapesten. Margitka nagyon dicsérte Gábrist (segített mosogatni).

Szombat:
      Nagyon megalázó volt ez a nap. Egész nap azt éreztették velünk, hogy hülyék vagyunk, nem is értettem semmit, el is jöttem két órával a gyakorlat vége előtt. Erre a tanár úr, ahogy ő mondta "bosszúból" adott nekem egy plusz beadandó feladatot, jó nehezet... Azt valahogy elfelejtette, hogy amikor hófúvás volt, és hiányzott a fél csoport, akkor én bent voltam....
      Legalább este a családdal tudtunk vacsorázni. A gyerekek Katával vártak az állomáson. Gábris megilletődött a vonattól. Ilyet még nem látott, integetett neki, és mondta, hogy szia. A gyerkőcök ölelgettek, hiányoztam nekik. Ők is nekem, sokszor gondoltam rájuk Egerben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése