2013. július 8., hétfő

Húsvét

2013-03-29 Esőnap

      Eladáson kellett részt vennem Egerben. Sikerült odafelé és hazafelé is eláznom, mert zuhogott az eső. Szerencsére váltás ruhát vittem magammal.
      A gyerekek megleptek azzal, hogy megvártak, pedig csak fél tíz után értem haza. Gábris kapcsolgatta az asztali lámpát, de nem gyulladt fel, ezért fogta a dugvillát, és bedugta konnektorba.


2013-03-30 Tűzszentelés

      Voltunk tűzszentelésen, Gábris azzal szórakozott, hogy mindenkinek elfújta a gyertyáját, és ha újra meggyújtottuk, újra elfújta. Persze nem kellett volna hagyni neki, de akkor meg kiabált, és elég kellemetlen ott. A szentelés után hazavittem a gyerekeket, Kata maradt a szertartás végéig. Mi pedig megvacsoráztunk, aztán meséltem a gyerekeknek arról, hogy mi történt nagyszombaton. Elég későn aludtak el.
      Gergő már olyan szavakat is elolvas, hogy "játékkategóriák".



2013-03-31 Tojásfestés

      Délelőtt misén voltunk, utána a szüleimnél ebédeltünk, a gyerekek játszottak a nyulaikkal, amiket egy ketrecben tartanak az udvaron. Gábris elaludt papa vállán így tovább maradtunk, mint terveztük, de azért vittünk ebédet dédi mamának. Délután tojást festettünk, főleg Vera és Kata.

2013-04-02 Húsvét


      Most először fordult elő, hogy megfáztam locsolás közben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése