2013. december 1., vasárnap

jún 09-jún 14

2013-06-09

Gergő elaludt esti ima előtt. Gábris odament hozzá, simogatta a fejét, és mondogatta neki, hogy Gergő ébresztő!

Ma azon vetélkedtek, hogy ki a legjobb testvér…

Az ima alatt pedig, amikor soroltuk, hogy kiért mondjuk az imát, Gábris mondta, hogy apáért. Még sosem használta ezt a szót így ragozva. Tudja azt is, hogy mikor van vége az imának, mert ő szokta elsőnek mondani, hogy ámen.

2013-06-12

Ma sikeres záróvizsgát tettem, így mától okleveles informatikatanár vagyok.

2013-06-13

      Gábrisnak hasonló ízlése van, mint nekem. Behozott egy csomag száraz fehérbabot a szobába, és megkérdezte, hogy: "ehetem?"

      Amikor kaka volt a pelenkájában, mondta, hogy büdös. Pelenkázás után odahajolt hozzám, és adott egy puszit.

      Adrienn néni azzal fogadott az óvodában, hogy Gergővel egy ideje nagy baj van. Felesel, és verekszik. Elég vehemensen közölte, és teljesen megdöbbentett. Kedvem lett volna azonnal megbüntetni Gergőt, de szerencsére türtőztetni tudtam magam. Megkérdeztem, hogy mit jelent az, hogy egy ideje, és hogy tudja-e az óvónéni, hogy mik a kiváltó okok. Tudja-e pontosan, hogy mi történt. Nem tudta, és állítólag Gergő nem mondta el. Kértem Gerőt, hogy kérjen bocsánatot, majd miután megtette, félrehívtam, és elbeszélgettem vele. Mondtam neki, hogy tudom, hogy ő nem akar rosszat másoknak, és megkértem, hogy mesélje el, hogy mi történt. Elismerte, hogy megrúgott egy másik fiút, de előtte veszekedtek, és a fiú lerombolt egy építményt, amit Gergő épített. Mondtam Gergőnek, hogy megértem, hogy emiatt indulatos lett, de akkor sem ez a megoldás. Máskor próbálja megbeszélni az óvónénivel, ha sérelem éri. Megegyeztünk, hogy ha újra verekszik, akkor nem mehet a többiekkel Nyíregyházára kirándulni.


2013.06.14.

      Reggel késve indultunk. Gábrissal és a két nagyobbik gyerekkel. Kirakott Kata a Svetitsnél, onnan át gyalogoltam a Mechwartba. Gábris szinte végig cipeltette magát. A Svetitsben háromszor kirángatta Gergőt a csoportszobából, hogy őt visszük magunkkal, nem hagyjuk itt.

      Gábris extrem sportoló, „motorral” sem áll meg, és minden játékra felmászik. Ida Mamánál délután kétszer verte be a fejét, egyszer a lépcsőről leesve... Makacskodott, nem fogta a kezem.

Kata feljegyzése: Apa ment kivinni a szelektív szemetet. Egyedül akart menni, de Gábris egyből vette fel a cipőjét, hogy ő is megy. Apa mondta, hogy jó, mehet ő is, anya segített neki felvenni a szandálját, majd Gábris hozta az anya cipőjét, hogy ő is vegye fel és jöjjön.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése