2013. április 3., szerda

2013-02-21-22



      21: Gergőéknek ma szülői értekezletük volt. Előtte Kata hazahozza Gergőt, Verát nem tudta, mert szakkörön volt, így Vera vele maradt az értekezleten. Ahogy hazaértek, rohantak a templomba próbára. Vera kezébe nyomtam egy túró rudit és egy truffelt. A fiúkkal vacsoráztunk. Gombás csirkemellet sütöttem.

      22 Eger: Reggeltől párhuzamos rendszerek előadásom volt, másnap mesterséges intelligenci. Anyósoméknak beszéltem tabletekről és mesterséges intelligenciáról, de nem tudtam őket megtéríteni informatikus vallásúvá.
https://mail.google.com/mail/images/cleardot.gif      Fazekas tanár úr rendes volt. Ő szólt, hogy szabad bóbiskolni, én maximálisan ki is használtam, de lehet, hogy mégsem volt túl szerencsés lépés, tekintve, hogy én ültem legelől.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése