2013. április 9., kedd

2013-02-25 Tavasz?




      Reggel a szokásosnál is nehezebb volt az indulás, hiszen a szokásos felszerelés mellett egy törtát és pár üveg üdítőt is vittünk, hogy Vera az osztálytársaival is meg tudja ünnepelni a születésnapját.             Gergőre megint 50-szer kellett szólni, hogy öltözködjön, de végül bejutottunk gond nélkül. Otthon viszont Kisebb sírógörcsöt kaptam, ahogy végignéztem a konyhán, és a szobákon. Fogalmam sem volt, hogy fogom ezt Gábris mellett kitakarítani, de végül egész gyorsan haladtam.
      Délután elmentünk Gábrissal a piacra. Vettünk perecet, almát, mandarint, meg is kóstoltunk helyben mindent, mert Gábris úgy gondolta, felcsap minőség ellenőrnek. A nyomaték kedvéért magával hozta Gergő farsangi pisztolyát, azzal ijesztgette a járókelőket, és belemászott minden pocsolyába.
      Ez volt az első igazán tavaszias nap idén (amikor ezt leírtam, még nem tudtam, hogy pár nap múlva hófúvás lesz.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése