2013. január 22., kedd

Vizsgaidőszak (2013.01.22. Gábris születésnapján)


Éppen Gábris két éves születésnapja előtt sikerült befejeznem a vizsgaidőszakomat. Minden vizsgám sikerült elsőre, és még az átlagom is elég szép lett. Hála érte a Jóistennek, és köszönet a családomnak, amiért elviseltek másfél hónapig... mert bizony, nem voltam könnyű eset. A naplót sem írtam, és a házimunkából is csak annyit csináltam meg, hogy ne kelljen meztelenül járnunk a mosott ruhák hiánya miatt, és ne kelljen hólapát, hogy végig tudjunk menni a szobákon. Az idegeim is elég ziláltak voltak ebben az időszakban. Nem csak a tanulás volt sok, hanem a beadandó feladatok is teljesen elborítottak. Külön lapra írtam, hogy milyen feladatokat kell beadnom, kinek és mikorra, mert már képtelen voltam fejben tartani.
      A vizsgák alatt lezajlottak vicces és rémes események, de ezeket nem fogom megírni. Annyira szürreálissá vált a világ, hogy mikor az utolsó vizsgám is sikerült, elbizonytalanodva keresgéltem, hogy mihez kezdjek. Nem emlékeztem arra, hogy mi mindent csináltam egy nap a vizsgaidőszak előtt. Tankönyvet kerestem, hogy tanulhassak még valamit, a legszigorúbb vizsgáztatóinkra pedig olyasmi szeretettel gondoltam, minta stockholmi túszok a túszejtőikre... Kemény időszak volt, kevés alvással, sok lemondással, de lehetett volna sokkal rosszabb is. Most, hogy túl vagyok rajta, azt kell mondjam, hogy reálisan teljesíthető volt. Közben persze számtalanszor voltak olyan pillanataim, amikor azt mondtam, hogy feladom.
      Most próbálom felvenni a régi élet ütemét, ha volt olyan (hiszen állandóan változik az életünk), és írom tovább a naplót is. Egy pár szösszenetet azért majd bemásolok ide az elmúlt időszakból. Rögtön egy érdekességgel kezdem: Kata két évvel ezelőtt éppen január 22-én szülte Gábrist. Neki is január 21-én volt az utolsó vizsgája, és Gábris körültekintően megvárta a születésével anya vizsgáit. Január 22-én épp moziban ünnepeltük, hogy megszületett, onnan vitte el Katát a mentő, így lett ő a szülészet „mozis kismamája”.


2012-12-18. Koncert

      A zeneiskolában ma koncert volt. Vera is hegedült rajta. Nagyon ügyes volt. Édasanyám és a nővérem is eljött meghallgatni. Sajnos édesapámak otthon kellett maradnia Gárissal, mert délelőtt 39 fok felé kúszott a láza. Szerencsére egy kúppal le tudtam húzni.


2012-12-19. Advent

      Esténként együtt imádkoztunk a családdal, meggyújtva a koszorún a gyertyákat. Vera és Gergő mindig megengedték Gábrisnak, hogy ő fújja el a gyertyákat, aztán Gergő kivitte a kisasztalként szolgáló széket a konyhába, amin a koszorút tartottuk, Vera pedig magát a koszorút. Gábris pedig ment utánuk, kezében a terítővel, amit a koszorú alá szoktunk tenni. Új tudománya, hogy már el tud számolni háromig. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése