2013. január 7., hétfő

2012-12-12-12-12


2012-12-12 Kata születésnapja

      Interneten indult egy kisebb mozgalom, hogy 2012-12-12-én 12:12 perckor mindenki csináljon egy fényképet, és töltse fel a netre. Én Gábrissal voltam itthon kettesben, de Gábris épp aludt, így az egyik digitális óránkat fényképeztem le néhány fénykép társaságában, ami a kezembe került. Nem túl érdekes. Az időpont annál inkább, mert most hosszú évtizedekig nem lesz ilyen különleges dátum, és ez a mostani épp a feleségem születésnapjára esett.
      Sajnos nagy ünneplést nem tudtunk neki tartani. Kapott pár szeletet tortát gyertyával. A gyerekeket pedig ma kivételesen én hoztam haza busszal. ( Közben bementünk velük fagyasztott halat venni Tekinek, és megnézni a kereskedésben a kisállatokat.)
      Ha nem is volt nagy ünneplés, azért meghitt volt, és jól esett Katának, hogy gondoltunk rá. Gábris is megördvendeztette a maga módján. Megtanult pár új szót. például a nélkülözhetetlen hoppárét. Fürdésnél pedig elvette a csap széléről Gergő fogkeféjét, nyújtotta Gergőnek és mondta, hogy Gegőőőőő. Verát is szokta hívni: ejaaaaaaaaaaaaaaa. Egyre több szó utánoz. Amúgy énekelni már tud, csak beszélni nem sokat. Mikor lefekvés után fél órával elmentem a szobájuk előtt, hallottam, hogy Gábris énekelt. Bezzeg, ha mi olyan dalt éneklünk, ami nem tetszik neki, hangosan felsír. Amint befejezzük a dalt, elhallgat.


2012-12-13 Gergő

      Gergő szerepelt az óvódai hangversenyen. Meglepett minket, nem szólt előre, hogy szerepelni fog. Nagyon ügyes volt, örültünk neki. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése