2013. március 11., hétfő

2013-02-05 Ügyes-bajos




      Reggel Kata kirakott a gyerekekkel a Svetitsnél. Bevittem Gergőt az óvodába, Verát pedig beküldtem az osztályához az iskolába, aztán átgyalogoltam a munkahelyemre egy pár papírt aláírni. közben szerencsére Gábris elaludt, így a portán tudtam hagyni. Ezután még volt némi elintéznivalónk a városban, aztán beugrottunk dédi mamához is. A városból busszal jöttünk haza. Gábris nagyon élvezte.
      Vera arany oklevelet kapott ma népdal éneklésért. Ismét nagyon büszkék voltunk rá.
      Gábris valahogy rászokott arra, hogy püföl engem, ill. időnként a testvéreit. Ma egy játékkalapáccsal csapkodott megmutattam neki, hogy az nekem fáj, és ha őt csapkodnák vele, az neki is fájna, erre elkezdte magát ütögetni. Kata elvette tőle a kalapácsot, amire sírva fakadt, hát ölbe vettem és vigasztaltam... Pillanatokon belül megjelent a huncutság a szemében, és elkezdte csapkodni a fejem a tenyerével. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése