2013. március 26., kedd

2013-02-15-16 Beleremeg a föld




      Gábris elmagyarázta nekem a tananyagot, a jegyzeteimet is kiegészítette néhány rajzzal. Csak a számítógépet nem engedi használni. Kiveszi az egeret a kezemből. Nagyrészt neki köszönhetem majd, ha megszerzem a diplomámat.
      Délután beüzemeltük édesapám régi-új számítógépét a szervizben. Én próbáltam neki rendbehozni egy gépet, amit egy barátomtól kaptam, de valami nem sikerült benne tökéletesen, mert kék halált produkált, amit már nagyon régen nem láttam. Azért viszonylag hamar sikerült használhatóvá tenni.
      17:30-ra a Fórumba mentünk egy szépségverseny eredményhirdetésére. Az ilyen programok általában nem érdekelnek, de most egy rokonunk is indult a versenyen. Elvileg hatkor kezdődött a show, de 17:55-re már tudtuk, hogy kik a nyertesek. Nem a rokon lány lett a Fórum arca, de elég szép helyezést ért el. Az eredményhirdetés után Csobot Adél énekelt. A szüleim is eljöttek meghallgatni. Vettek a gyerekeknek mindenféle harapnivalót és italt.
      Kata Verával hat órára elment 2 és fél órás hegedűkoncertre... nem tudtuk, hogy ilyen hosszú lesz, ezért megvártuk őket a fiúkkal. Bementünk egy elektronikai üzletbe játszani, és mozizni, majd megvacsoráztunk egy kínai étteremben a szemközti utcában. A Fórum előtt találkoztunk Katáékkal.
      Szombaton Egerben voltam előadáson, de a végéről eljöttem, mert nem értem volna haza időben. Amikor Füzesabonyban átszálltam a debreceni vonatra, remegést éreztem. Azt hittem, hogy a vonat ilyen vacak. A híradóból tudtam meg, hogy földrengés volt Füzesabonyban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése