2013. március 4., hétfő

2013-02-01 Portfóliós felkészítés




      A félév legelső konzultációjára indultam Egerbe, és bizony, ez a félév sem kezdődött jól. Reggel szerelőt kellett hívni a vonathoz, mert nem indult... Most kivételesen Kata is elkísért az állomásra, mert nem kellett hajnalban indulnom. Ő próbálta kérni az információnál, hogy a késés miatt a Füzesabonyból Egerbe tartó vonat várja meg a csatlakozást. Kiderült, hogy az információról nem szólhatnak, hanem nekünk kell kérni a kalauzt a vonaton, aki üzen Füzesabonyba. Elég érdekes rendszer, de végül a vonatot is megjavították, a csatlakozást is elértem, és a konzultációra is sikerült beérnem.
      A portfóliós felkészítés egy 0 kreditet érő tárgy, nem is biztos, hogy kötelező volt felvennem, de végzősként nem mertem kockáztatni, hogy emiatt csúszok fél évet, hiszen szeptembertől ismét dolgozni szeretnék, nem tanulni.
      A félkészítés lényege az volt, hogy elmondták, hogy mivel mi már írtunk a korábbi tanulmányaink során diplomamunkát (én kettőt is), ezért most nem kell újat írnunk, hanem egy elektronikus portfóliót kell készítenünk, amit majd fel kell töltenünk egy e-portfolio rendszerbe. Azt, hogy mi legyen a portfólió tartalma, majd a szakvezetőink megmondják. Ezt persze eddig is tudtam. Ezen kívül elmondták, hogy hogyan kell mappát készíteni, és képet feltölteni. Amúgy a rendszer leírása fent van a honlapjukon, sőt, videó is van róla... Magyarul feleslegesen szúrtam el egy teljes napot. Szerencsére Katának és a gyerekeknek síszünet volt, így legalább édesapámat nem kellett megkérnem, hogy vigyázzon Gábrisra.
      Kata, Gergő és Vera este átmentek feldíszíteni a termet a szombati bálra... Már régóta készülődtek erre az eseményre, hiszen a gyerekeknek jelmezversenyt hirdettek. Gábrist hupikék törpikének akartuk öltöztetni, de kiegészítette a felszerelését pár indokolatlan elemmel, így leginkább macskacowboy törpikének tűnt. Persze ez még csak a főpróba volt. Gergő is eldöntte, hogy cowboy szeretne lenni. Elmagyarázta nekünk az elképzeléseit: "Gondolkoztam az óvodában, és eldöntöttem: három lasszóm legyen és három pisztolyom."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése