2013. március 25., hétfő

2013-02-14 „Valentin nap”




      Reggel felhívtak a munkahelyemről. Be kellett mennem aláírni pár papírt, természetesen vittem Gábrist is, így ismét megtapasztalhattam, milyen jó babakocsival buszozni. Miután hazaértünk, gyorsan összeütöttem egy szószt a tegnapi tésztára. Az ős sajt, amit a hűtőben találtam, már reszelhető sem volt, késsel daraboltam, ráadásul odakozmált az edény aljára, de ezért megettük.          Délután vettünk mandarint, és elvittük Ida mamának. Gábris szokása szerint huncutkodott. Egy műanyag almát, amit otthonról hozott magával, mama felé rúgott, de nem tudott fél lábon állni, ezért az asztal szélébe kapaszkodott közben. Mama visszaütötte neki a botjával. Ez ment egy darabig, aztán Gábris elvette a botot, és ő ütögette vele a labdát, mint egy golfjátékos. Közben meglátta, hogy zsonglőrködöm a mandarinnal, ő is elkezdte dobálni egyik kezéből a másikba, nem sok sikerrel. Kifelé menet adott mama neki fasírtot. Gábris elkezdett vele zsonglőrködni, és hangosan kacagta.
      Este el szerettünk volna menni Katával egy étterembe, de ez nem jött össze, helyette hamburgert sütöttünk otthon. Vera úgyis beírást kapott ma, amiért csúnyán evett az iskolai ebédlőben. Szájjal vette fel a húst a tányérjáról. A hamburger ezek szerint épp megfelelő étel neki. Természetesen próbálta kimenteni magát, hogy Bencétől látta, de kértem, hogy inkább azt lesse el Bencétől, hogyan kell megnyerni egy matematika versenyt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése