2013. június 19., szerda

03. 10-16.

2013-03-10 Árpi

      Délelőtt „iskolai” mise volt a Svetitsben. Verát és Gábrist vittem magammal, ill. Kata kitett minket, mert esett az eső. Gergő ment Katával a Szent Családba, ahol Kata kántorkodott a misén. Vera a mise után báránykát kapott az e havi eredményeinek elismeréseképpen, de a versenyeredményét nem mondták be, ami miatt elkeseredett. Beszélgettünk vele az elismerésről, és arról, hogy kinek mi a fontos. Gábris nyűgös volt egész mise alatt. Evett, felszaladt a karzatra, leszaladt a karzatról, majd fel a karzatra, ki a folyósóra, le a földszintre, be a kápolna kapuján. Nem volt egyszerű dolgom vele. Később a Mami boltban vettünk finomságokat. Gábris beült az eladónő ölébe, nézte a biztonsági kamera monitorát, és nem akart eljönni. A bolt dolgozói nagyon megszerették, kérték, hogy hagyjam náluk. Persze viccből.
      Ugyan a gyerekek eléggé elfáradtak, de még nem indultunk haza, mert egy elhunyt kollégám, Trón Árpád festőművész képeiből nyílt éppen kiállítás a klinika elméleti tömbjében, és nem akartam lemaradni a megnyitóról. A villamosmegállóban ketten álltak rajtunk kívül, mindkettő a kiállításmegnyitóra jött. A villamoson először életemben éltem át, hogy egy csinos fiatal nő átadja a nekem a helyét... Jó érzés volt, hogy figyelembe vette, hogy attól, hogy férfi vagyok, nekem is nehéz két gyerekkel tömegközlekedési eszközön utazni, főleg, ha az egyik a karomon lóg.
      Kata és Gergő is eljöttek a megnyitóra, és néhány kedves barátom, akikkel most nem tudtam beszélni… Vera szakértő szemmel vizsgálta a festményeket, hiszen ő is festőművésznek készül.

2013-03-11 Fül

      Voltunk Ida mamánál. Nem nagyon örült nekünk, inkább pihent volna. Nagyon gyenge volt. Sokat panaszkodott. Még nem értünk haza, mikor hívott a tanító néni, hogy vigyük haza Verát az iskolából, mert sír, hogy fáj a feje, meg a füle. Már kétszer volt középfül gyulladása. Kata hazahozta, majd elvitte orvoshoz, onnan fülészetre. Szerencsére nem szúrták fel. Orrcseppet javasoltak, és melegítést. Közben jöttek anyáék Gergőt köszönteni névnapján. Kapott társas játékot. Este kipróbálták együtt. Kata még sütött boci sütit is bevinni az oviba, hogy ott is meg tudják ünnepelni Gergőt a barátai.


2013-03-12 Gergő névnapja

      Verának ma is fájt a füle, nem ment iskolába. Kata anyanapot vett ki, hogy tudja ápolni. Gergőt reggel bevitte az oviba egy tál boci sütivel. Én délelőtt elmentem a GYES-t intézni. Gergőt délután el akartuk hozni az óvodából. Gondoltam bemegyek érte. Még sok időm volt, tehát benéztem egy antikváriumba. addig nézelődtem, hogy elment az idő, akkor már rohannom kellett Gergőért. Hazabuszoztunk. Elmentünk Verával és Gergővel fodrászhoz. Megint felseperték a fodrászatot a hajvágás után, ahogy szokták. Kaptak érte cukrot, de e nélkül is sepregettek volna, kérni sem kell őket. Fodrász után zeneiskolába mentünk, majd játékboltba. Gergő már előre kinézett egy pisztolyt, amivel szivacslövedéket lehet kilőni, megkapta névnapjára. Aztán Gergő kérésére a „magasszékes” kínaiban ettünk. Este egy rajztáblán kipróbáltuk a szivacslövőt. A szombati vizsgámra ma sem tudtam készülni…


2013-03-13 Habemus…

      Mindhárom gyerek itthon volt egész nap, mert megbetegedtek (Gergő és Gábris épphogy, de nem kockáztattunk). Tanulni nem tudtam tőlük. Gergőhöz nagyon nem volt ma türelmem. Mindenért sokszor szóltam rá, aztán lelkifurdalásom volt, hogy mindig csak elmarasztalom. Chilis babot főztem ebédre. Este hegedűre azért elvitte Kata Verát. Dórát, Béla sógorom újszülött kislányát, ma vitték haza a kórházból! Van új pápánk!


2013-03-15 Március 15

      Hótorlasztok és autóban rekedt emberek mindenütt. A hírek szerint 12 óra alatt ért a vonat Debrecenből Pestre... Nem indultunk el Egerbe. A szombati vizsgára be tudok menni és a gyakorlatra? Írtam levelet a tanároknak... azt mondták, hogy menjek... Már aki visszaírt.
Debrecenben nem jártak a villamosok, az ünnepségek elmaradtak.


2013-03-16 Csúszások

      6:15-kor indultam Egerbe... a busz havon siklott az állomásig. A vonatról pedig jégcsapok lógtak, amikor beért 7:03-kor, miután 6:54-kor bemondták, hogy 6:45-kor indul.
      11-re értem Egerbe... 13-tól írtam zárthelyit, 14:00-tól pár kitartó emberrel részt vettem egy gyakorlaton, ahol az oktató sűrűn utalt a kollégák (t.i. hallgatók) szellemi színvonalára... Margitka hazafelé elém jött az állomásra, hozott egy könyvet, és egy adag palacsintát... fél 10 körül értem haza, a gyerekek már lefeküdtek, de adtam nekik egy puszit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése