2013. június 17., hétfő

2013-03-01 Zűrös ügyek



      Szokás szerint hajnalban indultan Egerbe (3:20-kor ébresztő, 3:55-kor jön a busz, 4:40-kor indul a vonat az állomásról). Az állomáson feltűnően sok volt a gyanús külsejű alak. Ez másnak is feltűnt, mert két fegyveres őr vigyázta az épületet és az utasok biztonságát. Az egyik őr rám köszönt. Felismertem, pár éve még tanítottam. Nem voltam benne biztos, hogy örülök neki, hogy fegyverrel az oldalán látom, de nagyon korrektül viselkedett velem, és szemmel láthatóan jól végezte a munkáját.
      A vonaton találkoztam egy kolléganővel, aki szintén továbbtanulni jár Egerbe. sok megvitatni valónk volt. Ennek Hevében kétszer hagytam a vonaton a váltás ruhámat: először Füzesabonyban, amikor átszálltunk, de akkor még idejében észrevettem és visszamentem érte, azután pedig Egerben, itt viszont végleg elveszett, hiába kerestem később az állomáson, hátha leadta valaki.

      Verát ma korábban haza kellett hozni az iskolából, mert fájt a feje és a hasa. Este egy Miskolci barátnőnk telefonált, hogy egy Debrecenben lévő ismerősét kirabolták, és ha lehet, fogadjuk be éjszakára. Gyors rendrakás után derült ki, hogy valamilyen szinten megoldódott a problémája, mégsem jött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése