2013. június 13., csütörtök

2013-02-26 Vissza a régiekhez...

Szokásos heti látogatásunk során Gábris megtanult ida mamától fityiszt mutatni. Most az úton mindenkinek köszönt szépen, hogy szia.

Mostanában inkább  egy dolgozatot írtam pedagógiából az iskolai konfliktusokról. Sehogy sem akart sikerülni... 3-4 soron ültem délelőttökön keresztül. Aztán ma eldöntöttem, hogy megírom őszintén, és majdnem készen lettem. :) Aztán haladtam kicsit a naplóval is:

Verát ma megríkatta a tanítónője, mert fájt Vera feje, erre meg ő azt mondta neki, hogy "Te mindig ilyen vagy?" aztán az osztály kórusban mondta, hogy igen, pedig abszolút nem olyan.. Gergő meg verekedett egy sráccal.. .csodás. A helyére ült az öltözőszekrénynél. Szólt neki Gergő, hogy menjen el, de nem ment, erre megszorongatta... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése