2013. június 24., hétfő

17-19

2013-03-17 Öt perc

      Mise után énekpróbát tartott Kata, mert a passióra készültünk a kórussal. Kata egy szintetizátorral próbálta helyettesíteni átmenetileg az orgonát, amin Gábris időnként benyomott némi diszkózenét cseppet sem zavarva a próbát. Hazafelé hatalmas jégcsapokat törtünk az autók aljáról, a gyerekek játszottak velük, amíg meg nem unták, vagy már nem bírta a kezük a hideget.
      Ebédnél a gyerekek szépen az asztalhoz ültek, összetették a kezüket, úgy viselkedtek, mint egy angyal. Meg is dicsértem őket, hogy végre egy vasárnapi ebéd, amikor ilyen szépen ebédelhetünk. Vera elmosolyodott, megjelent a szokásos huncut tűz a szemében, és azt mondta: "Legyen neked is öt perced."
      Gábris tudományai: Anya mondta nekem, hogy kiszívja orrszívóval Gábris orrát. Gábris ezt meghallotta, és odament a porszívóhoz, lefeküdt mellé a földre, várta az orrszívást. Este többször rászóltam Gergőre, hogy álljon meg, ezt Gábris is megtanulta, és ő is szólongatta, hogy: "Állj!"


2013-03-19 Apák napja

      Délután apák napja volt a Svetitsben. Édesapám, én és Gábris mentünk. Gergő nekem és papának is készített ajándékot: papának rajzolt, nekem egy szívet és egy saját maga által rajzolt kulcstartót adott. A szívre ráírta, hogy azért szeret, mert kedves vagyok, mindig segítek, és elviszem a boltba (igazából az óvónők írták rá, Gergő csak diktálta, de Gergő is tud írni).
      Az ünnepség nagyon hosszú volt, majdnem két órás volt a pap beszédével, műsorral és áldással együtt, ráadásul utána a csoportszobában még volt egy kis agapé is. Mi nem sütöttünk süteményt, de indulás előtt vettem egy doboz bolti süteményt, ezért meg tudtam kínálni valamivel a többieket.

      Kata közben fülészetre vitte Verát. Nem kellett felszúrni a fülét. Azt mondták, hogy az arcürege gyulladt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése