2012. december 10., hétfő

Haj-szalag


2012-11-15 Hajdani haj

      Gábrisnak reggel megint kakaóelvonási tünetei voltak. Addig kiabált, amíg meg nem kapta a szokásos kakaóját. Ha a testvérei hagynak egy kortyot a sajátjukból, arra is ráveti magát. Később azért sírt, mert talált egy szappant, és nem hagytuk, hogy megegye. Bizony, az élet már csak ilyen.
      Este Katának levágta egy barátunk a haját, de ő legalább nem sírt. Feltett egy képet a levágott hajáról, és még aznap este jelezte az unokahúgom, hogy abból ő szeretne póthajat készíttetni. Odaadtuk.


2012-11-16 Városnézés

      Egerben megint kavarták az órarendet, rohangáltam össze-vissza az „E” épületből a „C”- be, majd „A”-ba, de végül sikerült végigcsinálnom a mai gyakorlatot is.


2012-11-17 Szalag

      Egerben az elmúlt két nap annyit rohantam, hogy teljesen kimerített. Ilyenkor sajnos kimerültségemben érzékenyebb vagyok a gyerekek ügyes- bajos dolgaira, ezért eléggé rámordultam a lányomra. Azóta bocsánatot kértem tőle, és elmagyaráztam, hogy nem rá vagyok mérges, csak fáradt vagyok. Okos lány, megértette, de azért...
      Kata szalagtűzőre ment este, csak nagyon későn jött haza, amikor a gyerekek már aludtak. Hozott egy kis töltött káposztát, hogy mi is megkóstolhassuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése