2012. december 7., péntek

Költő a családban


2012-11-08 Jó játék

      Gábris hosszan próbálta felvenni Gergő pizsamáját, végül kicsit segítettem neki, hogy hova dugja a kezét, lábát. Nagyon büszkén mászkált a több számmal nagyobb pizsamában, utána odahozta hozzám a saját pulóverét és kabátját is, hogy azt is vegyük fel.


2012-11-10-11

      Szombaton két helyen kellett volna lennem, de csak az egyikre tudtam elmenni. Remélem jól döntöttem, mert egy fontos előadást hagytam ki egy kötelező gyakorlat miatt. Majd vizsgaidőszakban kiderül.
      Estére értem haza Egerből. Katáék kijöttek elém az állomásra, de nem mentünk egyből haza, hanem bevásároltunk a hétre, és megvacsoráztunk a kedvenc kínai büfénkben.
      Vasárnap reggel a márton-nap tiszteletére hozott nekünk édesapám sült liba szárnytöveket. Azt mondta, hogy a többi része a libának aranyárban lett volna. Ez is nagyon finom volt. Szerettem volna kifizetni neki a hús árát, de nem fogadta el.
      Katának a Szent Családban kellett kántorkodnia, ezért ő odament Gergővel, én pedig Verát és Gábrist vittem a Svetits kápolnába, mert Verának minden hónapban egyszer illik ott megjelennie misén. A mise után osztják a havi jutalmakat is. Most a tanulmányi eredmények alapján jutalmaztak. Vera is kapott báránykát. Felolvasták a nevét a jobbak között. Nagyon büszke voltam rá.
       Gábris sem unatkozott a mise alatt. Szórakoztatta a körülöttünk ülő anyukákat, leszedte az arcom, kinyomkodta a szemeim, evett-ivott, megszerezte egy anyuka kocsikulcsát, tehát ami ilyenkor szokásos.
      Délután láttuk, hogy Vera első verse felkerült a poet.hu oldalra. Mire észrevettük, többen hozzá is szóltak. Mindenkinek tetszett. Itt el is olvasható:

http://www.poet.hu/vers/99673

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése