2012. december 20., csütörtök

Rövidek


2012-11-21 Tészta

      A mai nap egyetlen eredménye, hogy Gábrist sikerült meggyőznöm, hogy a krumplit ne egye nyersen. Katának nem sikerült ugyanez a tésztával. Gábris addig acsarkodott egy darab nyers tésztáért, hogy Kata adott neki egyet, hogy lássa, hogy nem finom. Gábrisnak viszont ízlett, és kért még...

2012-11-22 Első jegy

Megkaptam az első jegyemet a főiskolán. A tanulók megismerésének pszichológiájából ötöst kaptam. Jó kezdés. Igaz, ugyanebből a tárgyból már vizsgáztam Debrecenben is.


2012-11-23-24 Eger

      Péntek délután korábban hoztuk el a gyerekeket a Svetitsből, és elindultunk Egerbe. Gábris sajnos végigordította az utat, pedig arra számítottunk, hogy el fog aludni, így zúgott a fejem rendesen, amikor kitettek a főiskolánál. Kata és a gyerekek tovább hajtottak nagypapáékhoz, akik a napokban vettek egy kölyökpulit a gyerekek nagy örömére. Nekem estére eléggé lezsibbadt az agyam az előadáson, de Gábris még akkor sem hagyott pihenni. Ha beraktuk az ágyába, egyből ordított. Kifogásolta, hogy nem a megszokott környezetben van, így az ölembe ültettem, és Margitka laptopján megnéztünk együtt egy epizódot egy vígjátéksorozatból. Ez után mindketten egy szó nélkül elaludtunk. Kata, Gergő és Veronika addigra már rég az igazak álmát aludta. Gergő olvasta ma fel az esti mesét. Jól ment neki, de természetesen még lassan olvas, ezért elszunnyadtak, mire a végére ért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése