2013. február 13., szerda

13-16


2013-01-13 Veronika névnapja

      Délelőtt misén voltunk a gyerekekkel, aztán palacsintát  ebédeltünk. Ebéd után Gábris szépen betette a lekvárt a hűtőbe. Még meg is igazgatta, hogy pont úgy álljon, ahogy neki tetszik. A tányérját és a kanalát is betette a mosogatóba, valamint a mosogatógépbe a tablettát.
      Szerencsénkre Veronika névnapja épp vasárnapra esett, így kellőképp meg tudtuk ünnepelni. Délután átmentünk papáékhoz, kapott a nagylány párnát és ajándékokat, aztán elmentünk egy pizzériába. A gyerekek kifestőztek, kaptak festéket a menühöz, és ceruzát is, de azt csak helyi használatra. Vera lerajzolta Garfieldot, amint épp pizzára gondol. Megmutatta a pincéreknek is. Tetszett nekik.
      Este még beléptem a főiskola Neptun rendszerébe. Fel tudtam iratkozni G tanár úrhoz vizsgára... 21:19-kor meghirdetett 5db helyet kedd 10:00-ra... Fél órával később minden vizsgaidőpont betellt.


2013-01-15 Vizsga

      Hajnalban indultam Egerbe vizsgázni. Szokás Szerint 3:20-ra húztam fel az ébresztőórámat. Tekintve, hogy éjfél után tudtam elaludni, ez alig 3 óra alvást jelentett. Most a vonaton sem tudtam pihenni, mint máskor, mert a két és fél órás vonatozás alatt átnéztem még egyszer a vizsga anyagát. Végül négyesre vizsgáztam... Hátha még abból kérdezett volna tanár úr, amit tanultam...
      Apát ma is kiállítottam a munkából, egész nap ő vigyázott Gábrisra. Ráadásul a megbeszéltnél később értem haza, mert még Egerben felhívtak a munkahelyemről, hogy a mai nap mindenképp menjek be aláírni egy papírt. Ezt szerencsére sikerült elintéznem. Egy aláírással új főnököm lett, ugyanis átkerültem  – pár ezer kollégához hasonlóan – a https://mail.google.com/mail/images/cleardot.gifKlebelsberg Intézményfenntartó Központhoz.


2013-01-16 Óvoda vagy iskola?

      Este bementünk Katával együtt az óvodába, hogy beszélgessünk Gergő óvónénijéval. Kicsit meglepett az, amit mondott. Azt javasolta, hogy Gergőke még maradjon egy évet az óvodában. Megmutatta a tesztjeit, amik nagyon jól sikerültek, viszont azt mondta – és ezt sajnos alá is tudom támasztani -, hogy lassú a srác. Nem is feltétlenül feladatmegoldásban, de mindennapos dolgokban, például öltözködésben. Ha valaki nógatja, akkor meg durcás lesz. Talán jobb is lesz, ha marad még. Vera ugyan elkezdte hat évesen az iskolát, és megállja a helyét ott, de neki is vannak hátrányai abból, hogy egy évvel fitalabb az osztálytársainál.
      Gábris ma magától elkezdett "imádkozni" evés előtt: bökdöste a mellkasát és mondta, hogy "amma, amma", ami nyilván ámen akart lenni.
      Verát és Gergőt kértem, hogy lassan kezdjék törni a fejeteket, hogy mik szeretnének lenni farsangkor! Gergő lelkesen rávágta: - Én már megtörtem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése