2013. február 7., csütörtök

2013-01-10 Édesapám születésnapja




      A pszichiátriai kezelésem számláját átküldöm G tanár úrnak... Kicsit kényszeres vagyok (pl. leellenőrzöm háromszor az ajtót, miután bezártam, stb.), tehát naponta kb. ötször, de van, hogy sokkal többször, megnézem a Neptunt, a főiskola tanulmányi rendszerét. Tegnap 11 után már nem léptem be, gondolván, hogy ilyenkor már nem lesz semmi. G tanár úr fél 12-kor kiírt két vizsgaidőpontot, az egyiket e hét péntekre, a másikat szombatra. Összesen 22 helyet hirdetett a két napra... (csak a levelezősök többen vannak negyvennél, és ez a nappalisoknak is szól). Reggel nyolcra mindkét vizsga betelt. Szóval nem szoktam szitkozódni, de.......... (hosszú füttyszó, mindenki képzelje oda, hogy miket gondolok, de G tanár úr urológusa mindenképp szerepeljen benne, meg 15 tonna disznóbél és egy hurkatöltő).
      Amúgy egy 2 kredites kis laza tárgy lenne. Emiatt a tárgy miatt már beadtam 2 óravázlatot, 2 tankönyvismertetőt, egy elemzést, egy tanulmány, és elutaztam Budapestre egy előadássorozatra. Ha ezek után fel kell vennem a tárgyat következő félévben is, az nagyon fájni fog valakinek. Tartok tőle, hogy nekem. Ja, igen... ma volt édesapám születésnapja, de nem a napján ünnepeltük. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése