2013. február 5., kedd

Még mindig vizsgaidőszak...


2013-01-02 „Szünet”

      Reggelre húztam ébresztőt, hogy befejezzem a főiskolára a beadandó feladatokat, mire a töbiek felébrednek. Elég jól haladtam szerencsére, így délelőtt volt időm elvinni a gyerekeket fodrászhoz, sőt, még a patikába is be tudtunk ugrani.
      Délután elhoztam egy barátomnál voltam, aki adott nekem egy számítógépet kis hibával. Később sikerült megjavítanom, és édesapámnak adtam születésnapjára. Este megnéztük a gyerekekkel a Nagytemplom mögötti Bethlehemet, aztán otthon Kata doégozatokat javított késő éjszakáig, Vera leckét írt, én pedig tanultam a vizsgáimra.


2013-01-03 Apróságok

      Vera két ötöst kapott magyarból. Gergőt a Angi néni is megdícsérte, mert amikor elindultak a csoporttal (udvarra), ő lett kész először az öltözéssel. Ez nagy szó nála
      Gábris mikor meglátta anyánál az ollót, egy mukk nélkül tartotta a lábát, hogy vágja le róla a körmöt. Hagyta is szépen végrehajtani a műveletetet.


2013-01-04 Újabb apróságok

      Gábris felébredt a délelőtti álmából, és közölte, hogy "Haminyami, nyaminyami, ham ham ham." Amúgy mostanában mindig azt kérdezgeti, hogy "Ammiii". Ami szerintünk az mi akar lenni. Ebéd után kibontott egy mosogató tablettát, és betette a mosogató gép megfelelő rekeszébe.
      Vera ötös lett félévkor a zeneiskolában szolfézsból. jelentkezett énekversenyre is. Az iskolában elszavalta az újévi versét, ami nagy sikert aratott. Az egész osztály megtapsolta.


2013-01-05 Három vizsga, nem négy

      Túl vagyok a vizsgaidőszak legnehezebb napján. Reggel azzal fogadtak az évfolyamtársaim, hogy G... tanár úr épp most viharzott el tajtékozva, hogy reggel nyolcra kellett volna mennünk vizsgázni, és nem volt ott senki. Meglehet, azért nem, mert nem mondta, hogy nyolcra menjünk (3:20-kor ébredtem fel, hogy fél kilencre a vizsga helyszínére érjek). Közben kiderült, hogy nem 4, hanem 3 vizsga lesz ma, mert G tanár úr, az egyik tárgyból majd külön időpontot ad. Persze ezt csak én értettem félre, a másik tárgyából nem is volt mára vizsga hirdetve. Ilyen jó hangulatban mentem B tanár úrhoz, aki viszont egész nap nagyon rugalmas, és rendes volt, mindkét tárgyából lehetett hozzá menni folyamatosan vizsgázni. Alkalmazóiból ötöst adott, wpf-ből is azt mondta, hogy ha valakinek esetleg nem sikerül, írhat beadandót. Igaz, nem olyan feladatot adott, mint amire számítottam, de végül két helyen is görbült a jegy. Aztán G tanár úrnál voltam szóbelizni. (Időközben visszajött.) Volt, aki 40 percig volt bent nála... én nem tudom, hogy meddig beszéltem, nekem soknak tűnt. Nem mondott rá semmit. Az előttem felelőnek azt mondta, idézem: "egyszer majd megjelenik valamilyen jegy a Neptunban." (Ez az egyszer végülis február 4-e lett, és jelest adott.)
      Még volt időm megebédelni anyósoméknál, aztán taxival értem el a következő vonatot Debrecenbe. Egy ezresből kijött az út és a borravaló is, sőt, a taxis teljes élettörténetét is megtudtam.
      Este nálunk aludtak a budapesti sógoromék, akik most várják az első babájukat. Nekik adtunk pár holmit, amit már kinőttünk. Tele is lett rendesen a kis Suzuki, amivel jöttek. Vittek el egy babakocsit, ill. főként babaruhákat... Gábris bemutatta nekik, hogy kell szakszerűen kiesni a fürdőkádból. Szerencsére nem történt semmi baja, de kedvcsinálónak nagyon jó volt az első gyerekhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése