2012. november 1., csütörtök

2012-09-28-29-30 „Együtt a család”




      Úgy látszik, hogy már kezdek hozzászokni a pénteki korán keléshez. 3:18-kor ébredtem fel, pedig az ébresztőórám 3:20-ra volt felhúzva. Rohantam a vonathoz, és még időben odaétem Egerbe az előadásra. A délutánom szabad maradt, így volt időm megjavítani apósomék számítógépét. Szerencsére a Debrecenben vett tápegység éppen jó volt hozzá. A laptopon is volt még munkám bőven, hogy olyan állapotba hozzam, hogy Margitka is kényelmesen tudjon vele dolgozni. Ő egyébként épp Debrecenben vigyázott Gábrisra, mert Kata Pilisvörösváron volt továbbképzésen, Gergőt és Verát pedig édesapám hozta el a Svetitsből. Nem volt tehát egyszerű ez a hétvégénk sem. Mondhatni öten ötfelé voltunk. Nagy megkönnyebbülés volt, hogy szombat délután haza tudtam utazni, addigra Kata is hazaért, és még el tudtunk menni közösen a játszótérre a gyerekekkel, és megjutalmaztuk magunkat néhány kebappal vacsorára.
      Vasárnap Kata a fiúkkal ment gitáros misére, de Verának a Svetis kápolnájába kellett mennie, mint minden hónapban egyszer, ezért őt én vittem el busszal, illetve busszal és villamossal, mert azt a buszt, ami a kápolnánál rakott volna ki minket, lekéstük. A gyülekező elejéről így lemaradtunk, de elnézést kértem a tanítónőktől. Nem haragudtak. Vera még egy nyakba akaszthatós báránykát is kapott, amiért egész hónapban jól viselkedett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése