2012. május 8., kedd

2012-05-08 Egy nagyon hideg nap



      Nagy örömmel pakoltam be a szekrénybe a gyerekek kabátjait, mondván, hogy legközelebb ősszel lesz rájuk szükség. A hosszú ujjú pólóikat és nadrágjaikat betettem hátulra, és elővettem a szoknyákat, rövid ujjú pólókat és a rövid nadrágokat. Ma túrhattam fel a szekrény hátulját, mert a nemrégiben megdőlt melegrekord után ma erős lehűlés és eső volt. Az autó hőmérője 9 fokot mutatott reggel, míg pár napja 30 fok felett volt a hőmérő. A TV bemondta, hogy a szívbetegek és a magas vérnyomásúak vigyázzanak magukra. Nem tudom, hogy ezt hogy gondolják. Zárkózzanak be a lakásukba, amit mindig tartsanak 23 fokon?
      Azért a nap végére jutott némi melegség, ha nem is fokokban mérhető, de szívbéli. Vera kapott tortát az iskolában, mert az egyik osztálytársának születésnapja volt. Nem ette meg az egészet, hanem becsomagolta és elhozta Gergőnek, Gergő pedig elhozta Verának a fociedzésen kapott szőlőcukrot. Este ezzel lepték meg egymást. Engem is megkínáltak és Katát is.
      Gábris is szépen fejlődik. Már pillanatok alatt felmászik az ágyra. Járni magabiztosan tud. Igaz, gyakran elesik, de azért magabiztos. Új szokása, hogy alvásidőben kidobál mindent az ágyából, többek közt a saját harisnyáját is. Ma éppen a fal és a rácsos ágy közé szorult, egy csirkegrillező nyárssal halásztam ki, mármint a harisnyát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése