2012. október 3., szerda

Megéri


2012-09-04 Barackos pite

      Miután Kata hazajött a munkahelyéről, elmentünk közösen ügyeket intézni, többek közt a bankunkba. Gábris szomjas volt, ezért várakozás közben átsétáltam vele a legközelebbi boltba üdítőt venni. A boltos nőtől kaptunk ajándékba egy lufit, amivel aztán Gábris bankrablósat játszott a bank ügyfélterében. Olyan hangokat adott ki vele, hogy a biztonságiak gyakran odakapták a fejüket. Szerencsére nem durrant ki a léggömb, mert akkor lett volna igazi riadalom.
      Ma Gergőt és Verát is megdicsérték a Svetitsben. Igaz, Gergő összekoccant a barátnőjével, Gombos Emmával, de erről igazán nem tehetett. Vera kapott piros pontot és csillagot is.
      Ismét hódoltam a kreatív konyhaművészetnek. Húsos pitét sütöttem. Jól sikerült, csak Kata nevette, mert nem volt itthon natúr joghurt, hát én megcsináltam barackossal... meg kicsit odakozmáltam a tetejét, de finom volt. Gábris nagyon szerette.


2012-09-05 Tanulj tinó...

      Vera 5 piros pontot és két csillagot kapott ma az iskolában, az egyiket magatartásból. Gergő is meglepte az új óvónénit, mert az uzsonnára kapott nápolyik egyikét becsomagolta Verának. Az óvó néni meghatódott. Cserébe este elvittük őket játszóházba, és repülőgép kiállításra a Fórumba. Gábrisnak még mindig játszóház fóbiája van, pedig a repülőgép  pilótafülkékből úgy kellett kiráncigálni. Azok nagyon tetszettek neki.
      Este panaszkodtam a sok tanulnivalóm miatt. Vera meg azt mondta, hogy tanuljak, mert buta maradok.

2012-09-06 „Esik eső karikára...”

      Reggel eleredt az első őszi eső. A gyerekek esőkabátban indultak a Svetitsbe. Most kifejezetten örültem, hogy otthon maradhattam. Az édesapámék kertjében termett paprikából és paradicsomból lecsót főztem virslivel és tojással. Ettem már jobbat, de nem lett rossz. A nyári szárazság miatt a paprikák kicsik voltak, sokat kellett aprítgatnom őket, de még így is más az, amit az ember magának termeszt, mint a bolti.
      Gábris állandóan tititázik, meg hinta-palintázik. A tititát nem tudjuk, hogy micsoda. Talán a zeneiskolában hallotta, amikor a nagyokra vártunk. Egyszer tititázott az egyik szolfézs tanárnéninek is. Ő egészen meglepődött, hogy már ez a pici gyermek is ilyeneket tud. Ma azt is megfigyelte Gábris, hogy a szőlő szárát kidobom a szemetesbe. Keresett egy lesett darabot a földön, diadalittasan felmutatja nekem, aztán kidobta ő is a szemétbe. Ma sokszor nevetett rám a szemembe nézve, és arra gondoltam, hogy ezért minden megéri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése