2012. október 18., csütörtök

Váltó


2012-09-18 Zenede

      Kiderült, hogy miért is volt kissé zavarban Gergő tanárnénije a zeneiskolában a legelső órán. Gondolom ő már tudta, hogy műteni fogják. Ma megtudtuk, hogy hat hétig táppénzen lesz. Ráadásul egy szülői értekezlet miatt nem is a szokott helyen tartották az órát. Egy apuka morgott is, hogy a három óra eddig három helyen volt megtartva, de aki tudja, hogy milyen egy iskolában a tanévkezdés, az nem lepődik meg ilyeneken, sőt, inkább azon, hogy egyáltalán képesek működni az iskolák. Mi egyébként ma is kacifántosan értünk be a zeneiskolába. Vera órája korábban kezdődött, mi pedig késésben voltunk, ezért Kata gyorsan elvitte Verát autóval, én pedig átsétáltam a fiúkkal. Szaladtunk, de felesleges volt, bőven odaértünk.


2012-09-19 Szalmaözvegy

      Kata szerdán tanári kirándulásra utazott az iskolája tantestületével. Este papáék hozták el a gyerkőcöket a Svetitsből, másnap reggel pedig ők vitték be őket, addig vigyáztam Gábrisra. Kata Pénteken jött haza, egy nappal a kollégái előtt, mert akkor nekem kellett Egerbe utaznom előadásra, tehát a héten nem sokszor láttuk egymást, meg a gyerekek sem sokszor láttak együtt minket, de felhívtuk egymást telefonon. Még Gábris is sokáig mondogatta a telefonba, hogy anya, anya. Azután is, hogy a telefont már kikapcsoltuk.
      Hogy ne szomorkodjanak a gyerekek Kata nélkül, lefekvés előtt mindig megnéztem velük egy vicces videót az interneten. Gábris egyik alkalommal kitalálta, hogy ő Gergő ágyában alszik, befeküdt szépen, és magára húzta a takarót, de nem vette zokon, amikor átraktam a saját ágyába.
      Időközben Vera indult egy mesemondó versenyen. Az osztályából ő lett a legjobb, de az osztályok közti versenyen már nem ért el helyezést. Így is nagyon büszkék vagyunk rá, hiszen én annak idején az osztályon belüli prózamondó versenyen is második lettem, úgy, hogy csak ketten indultunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése