2012. október 24., szerda

2012-09-21-22 Anya must bombája




      Átestem a tűzkeresztségen a főiskolán. Ma beszéltem először egy gyakorlaton. Nem volt ugyan vizsga, de már elő kellett adnom, hogy mit tudok, vagy nem tudok. Mivel a végén nem dobáltak meg paradicsommal, és az előadó sem zavart ki a teremből, szerintem jól sikerült a beszámolóm.
      Nagyon fárasztó volt a nap, ezért jó néven vettem, hogy egy évfolyamtársam elvitt autóval Margitkáékhoz, és azon sem lepődtem meg, hogy egy szamár állt a házuk előtt. Valahogy nem is volt energiám csodálkozni sem, gondolkodni sem a dolgon. Később kiderült, hogy a szamár azé a bácsié, aki szokott ezt-azt segíteni a ház körül, és most elhozta magával.
      Az éjszakát Margitkáéknál töltöttem. Másnap még részt vettem egy gyakorlaton, aztán rohantam, hogy elérjem a vonatot Debrecenbe. A vonatra szállva, gondoltam felhívom édesanyámat, hogy tudja, hogy jövök, de le kellett tennem a telefont, mert éktelen patáliát csapott. Többszöri telefonváltás után tudtam csak összerakni, hogy kinyitott egy üveg mustot, de az felforrt a palackban, majdnem kiütötte a szemét, és újra kellett miatta meszelniük a konyhájukat, meg függönyt mosni. Úgy éreztem, hogy engem hibáztat, amiért vittem mustot a múlt heti szüretről... később kiderült, hogy a mi mustunk még nem forrt fel. A szóban forgó üveget a szomszédjuktól kapták. Persze a szomszédot sem lenne szép hibáztatni a történtekért. Egy felnőtt ember tudjon róla, hogy ha hosszabb ideig hagy mustot egy műanyag palackban, az bizony így viselkedik. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése