2012. október 9., kedd

2012-09-10 Békapeca




      Sikerült véglegesítenem a tantárgyfelvételemet. Van három ütközésem, ráadásul mind gyakorlat, amiken mindenképp ott kell lennem. Eltart majd egy ideig, amíg ezt megoldom. Beadtam néhány kérvényt a főiskolára, többek közt korábbi tárgyaimat próbálom beszámíttatni, ill. a tanítási gyakorlatomat. Emiatt be kellett mennem a munkahelyemre is, kértem tőlük igazolásokat. Egy percre sikerült csak találkoznom az igazgatómmal, aki tett egy humorosnak szánt megjegyzést arra nézve, hogy mit fog velem csinálni a nejem főnöke, ha még egy gyerekünk születik. Csak húztam a nyakam, de valahogy nevetni nem tudtam.
      Délután ismét a bankba kellett mennünk egy ügyintézés miatt. Odaadtam neki a telefonomat, mert kezdett nyüglődni. Csak azt felejtettem el, hogy sms-t kapok az összes tranzakcióról. Gábris viszont elkerekedett szemmel nézte, ahogy jöttek a telefonra az értesítések. A fiatal ügyintéző hölgy is nevette. Dícsérte Gábrist, hogy milyen nyugodt baba.
      Sajnos a Svetitsben rosszabb hírek fogadtak minket. Gergő homokot szórt egy lány szemébe, Vera pedig fekete pontot kapott, mert rossz házi feladatot írt fel. Nem mellékesen azt, amit felírt, azt jól megoldotta. Egy ilyen tévedésért én nem adnék fekete pontot, de gondolom év elején egy kicsit szigorúbban próbálják fogni őket, hogy ösztönözzék az osztályt a pontos munkavégzésre.
      Katának még dolga volt az egyetemi könyvtárban, ezért arra fordultunk az autóval, és ha már ott voltunk, sétáltunk egyet a Békás-tónál.
      A gyerekek egy-egy letört fűzfaágra kekszdarabokat erősítettek, és ezzel pecáztak. Persze kifogni nem tudtak vele semmit, de tetszett nekik, hogy a kis halak lekapkodják a kekszet. Ami viszont még engem is meglepett, hogy bizony a kecskebékák is ráharaptak, sőt, Vera botjára egy teknős is.
      De a nap még ezzel sem ért véget, mert édesanyámék áthívtak minket magukhoz, hogy szedjünk egy kis szilvát. Szedtünk is egy fazéknyit. A gyerekek csak úgy kapkodták le az alsó ágakról. Gábris nem igazán értette, hogy mit csinálunk, ő megpróbálta visszatenni a szilvákat a fára. Csalódott volt, hogy nem sikerül neki, de hamar megvigasztalódott. Megpróbálta szétszedni a locsolócsövet, aztán úgy tett, mintha locsolna vele. Végül még táncra is perdült örömében. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése