2012. szeptember 6., csütörtök

2012-08-16 Fejetlenség




      Egy egri barátnőnk számítógépe elromlott, és megkért, hogy próbáljam meg megjavítani. Délelőtt próbálkoztam is, de végül el kellett hoznom a gépet, hogy behatóbban tudjak vele foglalkozni.
      Ebéd után társasjátékoztunk a gyerekekkel. Gergő valamiért megharagudott, és leborította az egész táblát. Nem mondhatom, hogy megdicsértem érte... persze nem volt ebből nagy baj, délután még fagyit is kaphatott az Érsekkertben, ami ugye csak a jól viselkedő gyerekeknek jár. No meg persze a szüleiknek.
      Igazából azért mentünk az Érsekkertbe, hogy Kata egyik egyetemi évfolyamtársával és az ő gyerekeivel találkozzunk. Nagyon jó játszóteret építettek ide, mind az öt gyerek nagyon élvezte. Én valahogy szóba elegyedtem az egyik anyukával, akiről kiderült, hogy kriminálpszichológus, úgyhogy legalább olyan jártas volt a fiatalok problémáiban, mint én, és sok lelki okra is rá tudott világítani. Jó volt látni, hogy legalább elméletben tudjuk, hogyan lehetne ésszerű módon nevelni a fiatalokat.
      Olyan jól éreztük magunkat, hogy kicsit el is késtünk az esti kecskefejésről és libaterelésről. Merthogy mamáék állatait nagyon szeretik a gyermekeim. Gergő elhozza a tojásokat a tyúkok alól, Vera megfeji a kecskéket, meg ami adódik. Meg is mosolyogtam, hogy néhány Margitkáéknál nyaraló lengyel kisgyerek mennyire fél a libáktól. Nagy madár és bizony nem éppen szelíd, de Vera egy pillanat alatt letereli őket a domboldalról. Csak úgy rohannak előle.
      A nagy játszásban megéheztek a gyerekek. Margitka különleges meglepetést készített nekik vacsorára: sült pisztrángot. Nem is hagytak belőle egy falatot sem. Vera még a fejét is megette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése