2012. szeptember 5., szerda

Szilva


2012-08-14 Hull a szilva a fáról...

      Délelőtt a klinikára kellett mennem egy rutin kivizsgálásra. A rendelőkben való várakozás nem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim köze, de most együtt várakoztam egy volt diákommal, aki időközben elragadó hölggyé cseperedett. Csuda tudja, hogy, de szerencsét is hozott nekem, mert ilyen gyorsan még sosem kerültem be a doktor úrhoz.
      Délután elvittük a gyerekeket édesanyám munkahelyére, mert meg akarta őket mutatni a kolléganőinek. Az egyébként érett, okos gyermekeim kitalálták, hogy azt játsszák, hogy kisbabák, és végig úgy is viselkedtek. Kényeskedtek, és követelték, hogy vegyem fel őket. Mérges voltam rájuk emiatt. Mondhatom szépen bemutatkoztak. Igaz, őket is meg lehet érteni, hiszen minden hölgy Gábrissal foglalkozott, és így próbálták jelezni, hogy ők is figyelmet érdemelnek. Megbeszéltük velük, hogy nekik már a jó modorukkal és az okosságukkal kell kitűnniük, nem a kisbaba viselkedéssel.
      Édesanyám megkért minket, hogy menjünk át az új házukhoz, és a kertből szedjük le a szilvát. Neki is láttunk, és szedtük addig, amíg édesapám megérkezett. Akkor ugyanis jól letolt minket, hogy miért szedjük a zöld szilvát. Ki is vett egy szemet, hogy megmutassa nekem, hogy zöld. Időnként még mindig hajlamos elfelejteni, hogy színtévesztő vagyok.


2012-08-15 ...bele a fazékba

      A leszedett szilvát elvittük Egerbe, és anyósom remek lekvárt főzött belőle, meg egy nagy adag szilvás gombócot, amiben Gergő és Vera is segített neki. Nagyon finom lett. Persze nem csak emiatt utaztunk Egerbe. A gyerekeket meglepetés várta. Mamáék hoztak a házhoz egy hat hetes kis fekete puli kölyköt. Bohócnak nevezték el, mert nagyon játékos volt. Mindhárom gyerek nagyon örült neki, főként Gábris.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése