2012. szeptember 24., hétfő

2012-08-31 Könyv és játék




      Végre megvettük a tankönyveket is az iskolában. Vera örült neki, hogy újra látja a régi barátait, bár az is kiderült, hogy nem mindenki kezdi velük az új tanévet.
      Gergő új óvónénijével is tudtunk beszélni. Azt mondta, hogy Gergő kedves és okos gyerek, de sok speciális törődést igényel... Ebben szerintem rám hasonlít.
      A tankönyvvásárlás után elvittük a gyerekeket egy játszóházba. Érdekes, hogy Gábris mindenhol jól érzi magát, de a játszóházakban sír, ha lerakjuk, hozzánk bújik, mintha ott félne, pedig bementem én is vele, de nem próbálgattam a játékokat, mert nem úgy néztek ki, mint amik elbírnak 100kg-ot. Viszont rajzoltam egy teherautót, és megpróbáltam kirakni két logikai játékot... egyik sem sikerült. Nejemnek kb. két percig tartott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése