2012. szeptember 24., hétfő

2012-08-30 Mozi




      A tanévkezdés jegyében telnek a napjaink. Verával együtt én is újra beülök az iskolapadba, és Gergőnek is mindent be kell szereznünk, ami az óvodába szükséges. A zeneovival lesz várhatóan problémánk. Verának hétfőre és csütörtökre akarnak tenni órákat, Gergőnek keddre és péntekre, de ugye akkor négy délutánunk rámegy majd a zeneiskolára, én meg péntekenként Egerben leszek... Hová vigyem Gábrist péntek délelőtt, amikor bölcsödébe nem vették fel, Kata dolgozik, én meg... Persze megoldottunk már ennél nehezebb problémákat is.
      Kata délelőtt dolgozott, de ma sem kellett sokáig bent maradnia. Mire hazajött, sütöttem halrudacskát és pár húspogácsát. Megebédeltünk, aztán elvittük Verát és Gergőt moziba. A Jégkorszak 4. részét néztük 3D-s szemüveggel. Régóta ígérgettük már a gyerekeknek, hogy elvisszük őket moziba, így legalább még ez is belefért a nyárba.
      Gábrisra addig Andi barátnőnk vigyázott. Elvittük hozzá Gábrist, a film után pedig egyből érte mentünk. Gábris szemmel láthatóan jól szórakozott. Gergőre és Verára viszont rá kellett szólnom, hogy mert mindenhez hozzápiszkáltak a lakásban. Gergő kezét le is kellett fogom, mégis leesett és eltört egy hűtőmágnes... Vagy épp amiatt, hogy megfogtam a kezét. Az én hibám is, de nagyon mérges voltam rájuk, hogy másnál kérdezés nélkül hozzápiszkálnak mindenhez.
      Gábris előbb tanul meg vívni, mint beszélni. Ő párbajtőrrel támadt rám, én pedig pet palackkal védekeztem. Persze Gábris tőre sem volt igazi, de a harci szellem a szemében, az hamisítatlan volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése